Vigtig information!

Vi har valgt at stoppe med at sende SMS-påmindelser om tider i lægehuset fra d. 1. marts 2026. Årsagen er, at flere patienter oplever at modtage for mange – og gentagne – beskeder om den samme aftale, hvilket skaber unødvendig forvirring.

I stedet opfordrer vi til, at man noterer sin aftaletid på sin telefon, i kalenderen eller benytter sig af Min Læge Appen, hvor du nemt kan se alle dine aftaler i lægehuset.

Tak for forståelsen.

SOMMERFERIE I LÆGEHUSET

Grundet ferieafvikling i ugerne 27-32, er der nedsat bemanding i lægehuset.

Vi prioriterer tider til patienter med akut opstået sygdom og anmoder om forståelse for, at der kan være begrænset antal tider til øvrige problemstillinger.

I ønskes alle en rigtig skøn sommer :-).